:: Yeayy!!! hard disk baru..::

hari tu aku jln2 kat IOI Mall, Puchong
tujuan nya hanya satu cuma nk cari set komputer
bukan untuk aku tp untuk company GP

ambil masa berjam2 juga nak survey2 harga utk full set
akhirnya jumpa kedai yang menawarkan harga yang menarik
org kata sambil menyelam minum air
aku pon apa lagi mula la mencuba nasib mintak hard disk kat husband..
mcm2 alasan aku bagi..
- cable hard disk lama rosak la..
- gambar da byk sgt kat komputer office la..
- susah nk share2 hard disk ngan dia la..
- susah itu susah ini la..mcm2 yang susahnya..xde yang senang...

akhirnya proposal aku di terima
tada......


harga Rm 239.. mintak kurang kat tokei tu..
dia ckp: " tarak bole kurang ma..sudah sgt murah ma ini hard disk.."
aku try juga minta kurang : " boleh la tokei..sudah angkat barang sampai Rm3000 xkan xleh kurang kot..."
tokei kedai dgn serba salahnya : " aiyak, wa bagi payung mau ka.."
aku da buat muka =_="
mula la aku bersuara: " ini payung ka?? sapa mau pakai ini payung ada gambar angry bird, xpa u kasi payung sama kurang itu harga sikit"
tokei da mula malas nk layan : " ok, la boleh la..boleh la.. last i kasi Rm 220"
aku pon senyum jer...jadi la RM 19 kurang..drp xdapat kurang langsung sbb kedai lain aku tgk harga diorang letak pon ada yang cecah RM 250..

lepas settle sumer letak barang dlm kereta kami pon layan movie..
cerita yang aku rasa sgt best dan puas hati tgk..
"THE EXPENDABLE 2"
layan!!!!!!

No comments:

Post a Comment