:: Open House in The House ::

Salam 1 Malaysia !!!!
erm.. baru nak mengupdate pasal open house padahal dah seminggu yang lepas berlalu
kisahnya begini....

aku baru 1st time nak buat open house
memandangkan tahun2 sblum nie xpenah buat lagi (save budget la tu..kihkih)
seminggu sebelum tu aku da pikir apa yang nak dimasak.
xtau nk jamu apa.
byk menu dlm kepala otak tp blh ke x aku buat??
sempat ker x aku buat???
hehehe.
antara menu yang aku nak buat:

satay ayam & daging 
kuah kacang
nasi impit 
lemang
rendang ayam
kwetiau goreng kerang
bihun sup
air ribena (kelas kau sya!!!!!)
fruit cocktail
ais krim vanila chocolate & vanila keladi
kuih-kuih raya

menu cadangan yang xsempat aku nak buat:
roti jala
spaghetti bolognese

mcm2 masalah sebenarnya kalau nk buat open house umah aku nie..
antaranya:
rumah sempit (mana nk campak brg2 kat depan tu..)
parking susah (penuh jer memanjang)
visitor susah nak masuk (kena touch card bagai)


ruang tamu aku..sempit kan..

erm..no comment..aku mmg begitu

alolo..byk lagi kuih tp xde bekas..

nie yang makan ruang nie..

ruang yang ada..

sumer aku nak letak kat atas tu..penuh...

kesian tetamu berhimpit2.

jemput makan semua.

terima kasih pada tetamu yang sudi hadir:
Siti Nadirah, adik Ujie & Caca
Siti Samsiah & family
Kak Fara & family
Kak Ina & family
Kak Tin & family
Kak Yati & family
Sa'o & isteri
Apis & family
Dila & family
Wa'a, Asrul & Zarip..

No comments:

Post a Comment