:: Iftar @ INTEKMA Resort ::

Kemana kita nak berbuka..jom ikut aku JJCM..






Semalam last day berbuka diluar..lepas nie berbuka kat rumah jer..
ala lagi 2 kali jer berbuka
harinie dan besok..
sebenarnya Pak Cik Leman yang ajak berbuka kat INTEKMA nie.
sbb aritu aku & husband belanja pak cik berbuka kat De Palma Inn
mlm semalam aku tgk meriah betul..ramai betul org..
ingatkan ramai yg da balik kampung rupanya ramai lagi xbalik



makanan kat sini boleh tahan sedapnya
dan yang paling menarik perhatian aku kat sini ialah murtabak..
serius sedap sgt2..
xdapat rasa la kalau beli kat luar..
isinya penuh dgn daging bukan tepung semata2
tepungnya nipis dan garing.
huhhhh aku makan byk suka sgt...
byk laki menu lain tapi xtermakan pon


sempat lagi snap2 pic..hikhik..

TQ Pak Cik Leman & Terry...

No comments:

Post a Comment