:: 4 Ogos..tarikh apakah itu??? ::

aku sudah tua..
itu lah ungkapan yang terkeluar dari mulut bila hadirnya tarikh tersebut
kini umur meningkat naik ke angka 28
harap pada usia ini aku lebih matang
xmacam budak2 lagi

oleh sebab tarikh tu jatuh pada bulan ramadhan
jadinya birthday aku disambut secara sederhana jer oleh husband
tak seperti tahun lepas 3 hari berturut2 sambut dan 3 biji kek semuanya..
dan akhirnya ke tong sampah sudahnya kek tu
tepat jam 12 tghmlm seperti biasa la ucapan dari suami
yang boleh di kira panjang menjela la jugak
tapi menyentuh perasaan

siangnya aku ke Jln TAR nak cari baju raya
sambil tu ke SOGO
nak cari barang skit
tetiba husband ckp nak bg hadiah
aku da tau tp saja buat2 diam..hehehe
taktik jer
dia bg pilihan samaada nak samsung galaxy tab atau jam swatch
sempena nak ganti jam swatch aku yang da dua kali jatuh dan patah
careless betul la aku nie
dua2 jam tu husband aku hadiah kan plak tu
berbalik pada cerita tadi
dia tanya lagi soalan
"syg..syg nak hadiah apa? kalau nak duit xblh..kena ambil barang"
aku pon berfikir sejenak..
tetiba....

aku terpandang Poh Kong kat sebelah kedai jam dlm sogo
hehehe..
terus aku ckp
"ayg baik ayang belikan org gelang blh pakai gelang baru time raya,
lagipon tu kan akan jadi aset..hehehe"
dia senyum jer, adik aku yg kebetulan ikut kami shopping turut senyum..
dia bersetuju..hikhik..
dan akhirnya..



thanx my husband
hikhik...
aku pilih yang simple jer..
ingat nak ambil yang silver gold tu
tp adik aku kata tgn aku hitam xsesuai..
ambil la yang nie..

selesai terus cari barang keperluan husband plak..
kena cepat sbb ptg tu ada majlis berbuka kat Hotel Singgahsana, PJ
dengan kawan2 lama..
so xpayah beli kek dia kata
buffet ramadhan kat sana byk kek
hikhik...
thanx ayg!!




No comments:

Post a Comment