:: Kelahiran 2013 : Muhamad Syafiq b Muhamad Hafiz ::

tu dia dah lama sgt xupdate blog nie
sampai naik bersawang la..
bukan apa sebenarnya aku dah sarat dan dah melahirkan 
cahayamata aku..
so menjalani pula proses berpantang
memang tak la kan nk update2 nie..
mau berleter mak ayah aku kan
dlm2 pantang sibuk nk pegang laptop 
pegang hphone pon dah bising..
petua org dulu-dulu kalau berpantang 
xblh buat kerja..
so mmg fully berbaring jer la aku.
bgn utk pergi mandi jer..

berbalik pada kelahiran..
Muhamad Syafiq adalah cucu ke-11
dalam family aku dan family apis..wah sama byk..
nie merupakan pengalaman pertama 
aku melahirkan setelah hampir 3 tahun 
lebih usia perkahwinan aku..
amat teruja..
nak cerita pasal sakit bersalin??
tu nnti aku buat entry lain k..

aku selamat melahirkan pada 6.6.2013
tepat pada due date yg doktor beri..
berat Muhamad Syafiq ketika lahir
3.47 kg dikira agak besar juga la..
lahir pada pukul 10.33 malam..




nie lah permata hati ibu..
ibu harap Muhamad Syafiq jadi anak yg soleh,
patuh pada perintah agama,
taat pd kedua ibu bapa yer syg..

1 comment:

  1. Assalamualaikum, Wawa baca entry ni sebab wawa search pasal Xray HSG tu. Alhamdulillah dan tahniah!!. next week wawa pun kena buat xray HSG nanti. Tak pasti apa keputusannya. Harap dipermudahkan semuanya.

    ReplyDelete