:: thanx a lot - ♥ u ::

dapat hadiah dari en hubby..
aku pon xtau hadiah apa..
nk kata anniversary bukan sbb aritu da dpt..hehehe..
thanx a lot ayg..
mula2 dpt tablet tu.. 
5 Feb 2013 actually hubby dpt free tablet tu
sebagai sampel utk di eksport tp dia xnak so dia bg aku..
aku nk buat apa pon..main game dan layan fb blh la..
ptg 5 Feb 2013 tu juga kami ke Alamanda
cari jam swatch..akhirnya pattern tu yg aku pilih..
sama mcm nurul ezza..nice juga..
iphone plak dia beli 6 Feb 2013 ngan Jainor kwn office dia..
mmg aku plan nk beli gak iphone bila dpt duit 
kutu bln 5 & 6 nnti..
tp rezeki da sampai dulu sambar jela..hahaha..

iphone 5, jam swatch, tablet..

hubby punya iphone 5 hitam..aku punya putih..

haritu hubby kata nk belikan ipad mini last2 belikan iphone.
haha.. nie gara2 blackberry aku yg suka hang..
tp aku still syg blackberry tu..
sbb hadiah dari dia juga so pakai juga la..
thanx ayg..


No comments:

Post a Comment