:: Ho Chi Minh City, Vietnam kali ke-4 ::

Jom vietnam!!!
cettt da balik pon sebenarnya..
aku pergi 19-20/01/2013 aritu..
bukan utk berehat-rehat pon..cuma kesana untuk beli brg...
sebenarnya nk batalkan jer tiket tu..
beli pon kalau xsilap 6 bulan lps..time tu xtahu 
pon yang aku akan pregnant...

time pergi aritu aku tgh pregnant 5 bulan..
erm..tau2 jer la..berjalan jauh dan berdiri lama sikit mula 
la nk pitam..
badan jgn ckp la sudah semestinya la penat kan..

19 Jan 2013
Husband aku hantarkan ke LCCT pukul 9.30 pagi
bersama ngan Siti skali..
sesampai di sana beli bagasi dulu..
kami mmg dah check-in awal2 lagi 18 hrbln tu..
lps settle beli bagasi mkn dulu nasi ayam kat Taste of Asia.
lapik dulu perut..kang meraung2 plak lapar kan..

pukul 12.00 tghari berlepas la kami ke Ho Chi Minh City
yang mengambil masa 1 jam 55 min..
dlm flight tu aku ZzZZzzZZzzzz...
nantuk sgt2 sbb bgn awal utk berkemas..
hahaha..

sampai jer terus naik vinnasun ke Boss Hotel 2..
cantik juga hotelnya dan selesa..
hanya 23 usd..
rehat jap terus ke Ben Than Market..
survey dulu...
mlm nya ke pasar malam pula di luar BTM..
kat pasar malam best barang blh la dpt murah skit..

mlm tu aku beli baju kurung siap 3 pasang, 
tudung halfmoon, tudung 3 layer ala-ala fareeda gitu
dlm 7 pasang, telekung..dan fridge magnet..
esok baru cari barang lain..
balik hotel terus berehat..
ZZZzzzZZZzzzZZZ...

20 Jan 2013
Pagi nie programnya nak ke Ben Thay..
selepas breakfast terus ambil vinnasun ke sana..aku xbeli apa pon disana..
sbb harganya lbh kurang di BTM..
baik beli di BTM dekat skit nak angkut..
di BTM baru la aku cari sutera vietnam yang dipesan 
kawan2 di ICTRBA..
aku beli dlm 13 pasang utk mereka2 yang dah pesan..
harganya agak mahal..dulu murah jer..
jenuh da aku tawar menawar..
lps tu beli plak barang2 lain yg berkenan dihati..

balik hotel terus packing2 barang.
ptg tu ke airport awal skit..yg geramnya flight blh plak delay..
aduh..geramnya..dlm flight confirm la aku tido jer..
ngantok beb..
insyaallah jumpa lagi lain kali erk HCMC..

No comments:

Post a Comment