:: i ♥ swatch ::


aku dan dia pencinta swatch.. jam tangan kat rumah xde nya jam lain
sumernya dari jenama swatch..tp aku punya ada satu dari vincci dan satu voir..
tu saja2 beli bukan pakai pon..
aku dan husband baru ada 7 koleksi kat rumah..
dan berhajat nk tambah lagi koleksi..
jom tgk koleksi-koleksi yang ada..

yang nie adalah jam husband aku..
dia beli ngan aku n mak dia..time tu kami couple lagi.
sempena kami nak konvokesyen tahun 2005
sampai sekarang masih elok dan boleh dipakai..



nie pula jam aku yang dihadiahkan oleh teman lelaki ku 
a.k.a suami aku ler sekarang..
sempena kami couple semula setelah putus konon-kononnya 
pada tahun 2008..jam nie aku suka sbb 1st time nampak farah fauzana 
pakai jam yg sama..
jam nie masih elok tp xblh pakai sbb penyambung 
antara tali dan jam tu dah patah akibat jatuh.. 
so simpan dlm kotak jer..

nie juga kepunyaan husband aku..
beli pada tahun 2009 sebelum kawin..ingat nk bagi time hantaran 
kahwin tp xjadi lah..
keadaan masih elok dan boleh dipakai..
salah satu koleksi kesayangan husband aku..



hahaha..nie aku yang punya...
beli sempena anniversary pertama ke kedua erk.
blh la lupa plak..
tp rasanya yang pertama tahun 2010
yang nie pon elok tp menerima nasib malang yang sama ngan jam 
lagi satu tu..patah di penyambungnya
akibat jatuh juga..
sgt2 sedih..dok dlm kotak lagi..



jam yang nie unisex..aku kadang pakai..kadang husband pakai..
beli tahun 2012..
husband aku belikan sbb kesian jam aku asyik patah jer..
cuai sgt kan..
amek kau pakai yg plastik jer..hahaha..



jam nie juga unisex..aku beli utk husband aku 
sempena birthday la konon..
tapi aku yang rasmikan dulu sebab kebetulan aku pakai
baju ala-ala purple gitu..
beli tahun nie 2012 sbb nmpak mcm rare kan..


swatch skin nie aku dpt time beli swatch purple tu..
tambah rm 80 leh cabut mana2 jam dlm kotak
tp xleh pilih dan tukar ke jam lain..
tgk senarai jam2 yang ada meluap2 rasanya..
so dpt la yang nie..
jadilah..so yang nie adalah milik aku sbb swatch skin 
mcm lbh sesuai utk ladies..

bln satu 2013 nak grab satu lagi utk aku..
yang ladies..
sy berjanji akan menjaganya dgn baik..hehehe.
ok bye!!!

No comments:

Post a Comment