:: 3rd anniversary ::

Tanggal 18 Disember 2012 jam 3.00 ptg 
genap lah 3 tahun usia perkahwinanku dengan husband..
apa yg membuatkan aku sedih sesangat xdapat nk sambut 
sebab semalam tetiba badan lemah sgt..
sampai terpaksa suruh husband aku ambil kat office..
xlarat langsung nak drive..

dlm kereta husband aku ada rancang nk g mkn-mkn..
aku diam jer..
mlm husband aku ajak keluar..
aku setuju jer walaupon badan xlarat..
tetiba aku muntah plak..
sampai xlarat nk berdiri..
terus husband aku dtg sambil urutkan belakang..
dan dia pon berkata..
" xper la kita sambut lain kali jela yer..
kita tangguhkan dulu..
kalau x pon kita sambut ngan birthday org skali"

terharu dan kesian plak dengar..
tp hakikatnya aku mmg xlarat nk keluar..
tp aku rasa aku dah bg hadiah terbaik utk dia
iaitu baby dlm perut nie.
yang buatkan dia happy dan xhenti2 bertanya
" apa baby buat dlm tu? (dlm perut aku)
tgh main erk" (sambil usap2 perutku...)
huaaaaa...nak nangis jer rasa..

dah jgn nangis-nangis..jom tgk balik pic2 
kahwin dulu..

sarung cincin utk membatalkan air sembahyang

sapa yang kami pandang??? aku pon xtau..

Thanx mak mertuaku belikan baju ni dari Dubai..
gara2 tgk patung tu pakai mcm muka aku..

Majlis sebelah perempuan..

Bersama keluarga sebelah perempuan..

Majlis sebelah lelaki..

Bersama keluarga sebelah lelaki..

Hindustan heyyyy jap..

Majlis buka hadiah sebenarnya..tp sibuk husband aku soh main gitar..

Punk Rock Wedding sempena perkahwinan kami..

Outdoor photoshoot tajaan..kahkah..

2 comments:

  1. hai..dear..sy follow blog awk..sume pasal iui..bru je wat iui..semua prosedur yg awk cerite samaje cam sy lalui..sonok nak tau..n sonok dgn berite gembire awk dh pregnant..
    boleh x citer ape simptom awk alami selepas iui..sy bru hr ke5..tp xde simptom sgt..menjd ke idak..cume bile pagi sakit senak kat ari2.xtaula sakit sbb nk kencing ke ape..badanla xla panas.cume klu tdoje bdn sy panass..hope sy pon ikut jejak langkah awk..nihpon iui yg pertamaa. in sha Allah..

    ReplyDelete
  2. hai..thanx follow..tahniah sbb awk berani juga berusaha buat iui..selepas buat iui tu sya mmg ada rasa senak2 gitu..suhu badan rasa panas jer..mcm nk demam gitu..semoga awk berjaya mcm sya.. in sha Allah.. sya sejak iui dah latih diri konon2 da berjaya pregnant..mkn time tu selera jer..

    ReplyDelete