:: Scan ::


Berdebar-debarnya rasa hati bila kena pergi LPPKN utk scan..
apa yang bermain difikiran aku kembar ker tak erk..
kalau xkembar xper la..kalau kembar alhamdulillah...
redha jela..

kali nie sampai agak lewat skit sbb dari Kuala Selangor aku gerak..
kuar awal tp dari jalan duta jem nya bukan main lagi..
x KL la kalau x jem..kan..kan..


lama juga menunggu..sbb ramai yang nk scan harinie..
sumer muka happy jer..
sorang-sorang keluar dari bilik scan sambil tersenyum...
tiba giliran aku..
nurse tu bgtau yg patient scan sebelum aku dpt kembar tiga..
wah!!!!! terkejut aku...
nurse tu menakut-nakutkan aku..
katanya kali nie scan aku dpt kembar empat..
apa lagi takut la aku...
scan-scan tgk2 janin aku ada satu jer..
alhamdulillah..janin pon sihat...
tp time tu baru 7 minggu janin baru 1 cm..
Dr H panggil husband aku..
aku nmpak betapa gembiranya riak wajah suami aku..
bila nmpak janin dlm rahim aku..
syukur alhamdulillah Ya Allah..

janin di rahimku..

janin baru 1 cm..

Dr H bg penerangan sikit pada aku dan suami..
next appointment ialah pada 20 Nov 2012 pula..
scan lagi...

next appointment..

time slip..

No comments:

Post a Comment