:: MFEST 2012- Awana Genting 11 Nov 2012 ::

hye!! 
kali nie nak tulis entry pasal MFest aritu..
asalnya mmg aku nak join konvoi nie.
dah bayar dah pendaftaran rm45 (free t-shirt) / person
tetiba rasa xlarat pula nak pergi sbb hari sabtu tu 
dah g shopping kat ikea..
satu gedung ikea aku jalan..
mmg letih la tambah2 tgh2 awal2 pregnant nie..

husband aku beria-ia pujuk juga supaya aku dpt temankan dia..
sanggup dia kejutkan aku pagi2 tu suruh ikut juga..
mak aiii...sgt malas ketika itu..
tp sbb kan kesian plak tgk husband aku
ikut lah jugak..

bergerak dr rumah pukul 6.00 pagi ok..
6.00 pagi kalau lps solat subuh tido balik hari2 
minggu mmg sedap..hehehe..
dari rumah aku ada 2 buah kereta..
konvoi ke Puchong tambah lagi satu kereta..
terus ke RV point ..

berkumpul di BHP petrol station..

taklimat konvoi oleh marshall

kereta kami yg xberapa M sgt..hehe

bersedia bergerak naik..

sesampai jer kat atas actually aku da lembik.
mana xnya sumer mknan dah kuar balik..
biasa la tgh mabuk2 baby.
tp still gak nk bergambar..

nak jugak ada muka aku..kihkih..

cuaca sejuk dan hujan renyai..

sudah sangat penat ok..sambil layan mabuk..

mcm2 game organiser buat..
husband aku xnak masuk apa2 game katanya keretanya xpower..
aku pujuk punya pujuk suruh main satu game pon jadi la..
dan akhirnya terhasut juga dia..
dia masuk game "bull's eye"
game nie nak menguji breaking skill la..
diorunk buat satu line dan korang bawak
kereta dan break dekat dgn line tu..
sapa yang paling hampir di kira pemenang..
hati aku kuat sgt mengatakan husband aku menang..
sbb dia break betul2 tepat kat line tu..
time penyampaian hadiah no kereta bertuah kami
dipanggil menandakan husband aku menang game tu..
hehehe..tahniah!!!

senyum jer jadi pemenang..

kenapa nie?

wah2 bergambar dgn bunga yg cute..

time nk turun & balik aku terdetik nk singgah
strawberry farm jap sbb teringin sgt
nak mkn fresh strawberry yang baru dipetik..

kusyuk petik strawberry..

sebiji, dua biji, tiga biji...

konon2 mcm byk sgt jer..hahha

ini jer hasilnya..

haha..hasilnya ada la dlm 12 biji..
sbb dah byk kena petik ngan pelancong..
line lain dia xbukak pula..
malas nk buang masa aku ambil jer apa yang ada..
cukup sekadar merasa..
hahaha...
jumpa lagi di MFest tahun depan yer..

No comments:

Post a Comment